Praktische info

We zijn gevestigd in een verbouwde kerk aan de Boomberglaan 18 in Hilversum. Je vindt de ingang aan de achterkant van het gebouw. Loop over de linker oprit, langs de ruime overdekte fietsenstalling. Kijk hier voor foto's van Ananda


Kom op tijd

Graag zien we dat je ongeveer 10 minuten voor de les aanwezig bent. Zo kun je even rustig kennis maken met de docent en loop je niet het risico dat je er niet meer in kunt. Want als de les begint, gaat de deur op slot.


Corona maatregelen

Zie hier welke maatregelen we hebben genomen om je veilig te kunnen ontvangen en weer ontspannen samen yoga te kunnen doen. 


Parkeren fietsen

Kom zoveel mogelijk met de fiets. Je kunt je fiets parkeren in onze overdekte fietsenstalling, links van de kerk. Let op: niet parkeren vooraan de kerk en niet je fiets tegen de kerk aan zetten ivm overlast voor onze buren. 


Parkeren auto's

Kom je met de auto? Dan kun je overdag gratis parkeren op de linker oprit van de kerk en vanaf 12.00 uur ook op de rechter oprit. Zorg er daarbij voor dat je altijd een uitrijstrook vrijlaat en niet dubbel parkeert. Is er geen plek op de oprit(ten)? Parkeer dan je auto in een van de zijstraten en betaal voor het parkeren via een parkeerapp. In de avonden na 18.00 uur en in de weekenden is het vrij parkeren. Behalve op de Boomberglaan zelf, daar kun je alleen op zondag vrij parkeren. 


OV

We zijn goed bereikbaar per OV. Vanaf NS station Hilversum is het ± 15 minuten lopen. Op de hoek ’s Gravelandse weg/Boomberglaan is een bushalte, vandaar is het nog ± 100 meter lopen.


Meenemen

Neem je eigen yogamat en dekentje mee. Als je dat hebt, neem je eigen meditatiekussen mee en andere props zoals bolsters, zachte kussentjes, oogkussentje en/of yogablok(ken). Heb je die niet? Neem dan en of meer schone doeken of kussenslopen mee om over onze meditatiekussens en bolsters te leggen Verder graag makkelijke kleding aantrekken en iets warms meenemen (vest/trui en extra sokken) om aan te trekken bij de ontspanning op het eind van de les. En vergeet je flesje water niet.  


Zwanger of blessures

Graag horen we het van je als je lichamelijke beperkingen hebt. Bij specifieke klachten adviseren we je om eerst contact op te nemen met je arts of therapeut, voordat je op les komt. Vertel je docent altijd van te voren als je zwanger bent of blessures hebt. Let op je eigen grenzen. Voelt een oefening niet goed, doe hem dan niet of geef het aan, zodat de docent je kan begeleiden.


Mobiel

Graag zien we dat je in het centrum je mobiel in de vliegtuigstand zet. Dat zorgt voor rust voor, tijdens en na de lessen.


Classes in English

Do you want to follow classes in English? Some of our teacher can teach - on request - in English: Annemieke, Ans, Britta, Cynthia, Evalien, Lucas and Tineke. Besides that our Indian teacher Atul always teaches in English. You are welcome to join us. We will be happy to meet you!


Yoga tools

Wil je eigen tools aanschaffen? Als 't kan, koop dan een goede en duurzame yogamat. Bij Ananda hebben yogamatten van Manduka: de Pro van 6 mm dik en de Pro Lite van 4,5 mm dik. Onze zachtere en dikkere matten, speciaal voor mensen met rugklachten, zijn ook heel duurzaam en van Airex. En onze bolsters komen van Yoga Props en zijn gevuld met kapok (zacht en toch stevig). Heb je niet zoveel te besteden, wees dan creatief. Een opgerolde deken kan ook dienst doen als bolster. Ben je dol op onze rechthoekige meditatiekussens? Kijk dan eens op de site van the Happy Goddess in You of koop er een bij Ananda. We hebben ze weer op voorraad voor de verkoop. In de lessen soepele rug yoga gebruiken we rubberen strips en vilten matjes. Heb je die niet, dan kun je ze vervangen door een handdoek of deken stijf op te rollen. 

Powershoot

Contact

info@anandayoga.nl
06-19 96 13 43

Nieuwsbrief